تیموریان: موقعیت‌هایمان بیشتر از پرسپولیس بود

آندرانیک تیموریان پس از تساوی در دربی 77 عنوان کرد: بازی قشنگی نبود ما فرصت بیشتری داشتیم و می‌توانستیم به برتری برسیم اما کمی تعلل کردیم و متاسفانه یک برد شیرین را از دست دادیم.

وی ادامه داد: دوست داشتیم برنده مسابقه باشیم اما نشد، از مردم تشکر می‌کنم اما من می‌گویم موقعیت‌های ما بیشتر بود اما بی‌دقت بودیم. هر کاری توانستم کردم و دستورات کادر فنی را اجرا کردم.

تیموریان خاطرنشان کرد: متاسفانه خسرو حیدری را در اختیار نداشتیم که این موضوع ضرر بزرگی برای ما بود. بیک‌زاده هم مصدوم بود و نتوانست برای ما بازی کند که فکر می‌کنم تا 10 روز دیگر به جمع ما اضافه خواهد شد.

وی عنوان کرد: بازی‌ها بسیار فشرده است و موجب می‌شود بازیکنان مصدوم شوند، به عقیده من مسابقات نباید این‌قدر فشرده باشد. ما در لیگ قهرمانان آسیا با 14-15 بازیکن بازی می‌کنیم که متاسفانه با بدشانسی هم روبه‌رو هستیم.

تیموریان در پاسخ به این سوال که آیا در دربی‌ها تبانی صورت می‌گیرد یا خیر، تصریح کرد: اصلا این اتفاق نمی‌افتد چرا که تمام بازیکنانی که در مسابقه حضور دارند با تمام توان بازی می‌کنند. اصلا نباید به تبانی فکر کرد. پرسپولیس هم خوب بود و هر دو تیم اول ترجیح می‌دهند بازنده نباشند چرا که باید پاسخگوی تماشاگران خود باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 15 شهريور 1392 ا 23:29 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.